Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2016

ΔΑΚΡΥΑ ΚΑΙ ΓΕΛΙΟ ΧΑΛΙΛ ΓΚΙΜΠΡΑΝ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΠΟΥΚΟΜΑΝΗΣ

Το πρώτο βιβλίο του Χαλίλ Γκιμπράν που διάβασα, χαρισμένο από τον μπαμπά μου, που μου τόνισε πόσο σημαντική είναι η ανάγνωση του για την ανακάλυψη των αληθινά σημαντικών εννοιών στη ζωή. Ένα βιβλίο γεμάτο μηνύματα για τη ζωή και το θάνατο, την αγάπη, τη φιλία, την ανθρωπιά, γραμμένο με την αθωότητα του εικοσάχρονου(η ηλικία του όταν το έγραψε) Γκιμπράν. Μέσα από αυτό το βιβλίο εκτός των υπολοίπων μαθαίνεις και ανακαλύπτεις πράγματα για τον ίδιο σου τον εαυτό.

ΑΠΟ ΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ:

<Δε θα άλλαζα ποτέ το γέλιο της καρδιάς μου με όλα τα πλούτη του κόσμου. Ούτε θα ήμουν ικανοποιημένος με το να μεταλλάξω τα δάκρυα μου, τα δάκρυα της αγωνίας μου, σε γαλήνη. Φλογερή μου ελπίδα είναι ότι όλη μου η ζωή σ' αυτή τη γη θα αποτελείται από ΔΑΚΡΥΑ ΚΑΙ ΓΕΛΙΟ. Δάκρυα που εξαγνίζουν την καρδιά μου και μου αποκαλύπτουν το μυστικό και το μυστήριο της ζωής, Γέλιο που με φέρνει πιο κοντά στους συνανθρώπους μου, Δάκρυα που με κάνουν να αισθάνομαι τους πονεμένους, Γέλιο που συμβολίζει τη χαρά για την ίδια την ύπαρξη μου.>
ΧΑΛΙΛ ΓΚΙΜΠΡΑΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου