Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2017

ΚΛΗΡΩΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ "ΔΕΚΑΤΡΙΑ ΚΕΡΙΑ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ" ΤΟΥ ΜΕΝΙΟΥ ΣΑΚΕΛΛΑΡΟΠΟΥΛΟΥ ΨΥΧΟΓΙΟΣ+ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΟΥ


Κληρώνουμε ένα αντίτυπο του βιβλίου "Δεκατρία κεριά στο σκοτάδι" του Μένιου Σακελλαρόπουλου από εκδόσεις Ψυχογιός, ευγενική χορηγία των εκδόσεων Ψυχογιός
Απαραίτητες προϋποθέσεις για να λάβετε μέρος στην κλήρωση:
1) Like στη σελίδα μας "Βιβλιοεξάρτηση"
2) Δημόσια(Public) ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ του διαγωνισμού
3) Σχόλιο κάτω από την ανάρτηση της κλήρωσης στη σελίδα μας για να μας πείτε αν έχετε διαβάσει άλλο βιβλίο του συγγραφέα.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Για να είναι έγκυρη η συμμετοχή σας θα πρέπει να γίνουν και τα 3 βήματα!
Η κλήρωση θα γίνει στις 31/1/2017 και οι νικητές θα ανακοινωθούν μέσω της σελίδας μας.



Την Πέμπτη στις 26 Ιανουαρίου και ώρα 19:00 θα έχουμε τη χαρά να συναντήσουμε στα Public Θεσσαλονίκης(Τσιμισκή 24) τον συγγραφέα για την παρουσίαση του βιβλίου του.
Για το βιβλίο θα μιλήσουν η Μάρθα Γούναρη και η Εύα Μαράκη.
Καλή επιτυχία ευχόμαστε, η Βιβλιοεξάρτηση θα είναι φυσικά εκεί!

29 σχόλια:

  1. Όχι ακόμη πολύ θα ήθελα ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. όχι δεν έτυχε να διαβάσω κάποιο βιβλίο του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μέχρι τώρα δεν μου δόθηκε η ευκαιρία να διαβάσω κάποιο βιβλίο του κυρίου Σακελλαρόπουλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η αλήθεια είναι πως στη βιβλιοθήκη μου έχω και το προηγούμενό του αλλά δεν έχω προλάβει ακόμη να το διαβάσω.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν έχω διαβάσει βιβλίο του, μακάρι να είναι τυχερή.Ευχαριστω πολυ📚❤⚘⚘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν έχω διαβάσει βιβλίο του, μακάρι να είναι τυχερή.Ευχαριστω πολυ📚❤⚘⚘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν έχω διαβάσει ακόμα κάποιο βιβλίο του.Ευχαριστώ για την ευκαιρία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οχι,δεν εχω διαβάσει αλλο βιβλίο του συγγραφεα,μακαρι ομως να μου δοθει τωρα η ευκαιρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν έχω διαβάσει κάποιο αλλά θα το ήθελα πολύ. Ευχαριστούμε πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν έτυχε να διαβάσω κάποιο άλλο βιβλίο του συγγραφέα αν και θα το ήθελα .Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όχι ακόμη, ελπίζω να είμαι τυχερή με τη συγκεκριμένη κλήρωση!!! Ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν εχω διαβάσει κάποιο αλλο βιβλίο του. Ελπίζω να ειμαι τυχερή κ να γίνει τώρα. Ευχαριστούμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σκοπεύω να είναι αυτό το πρώτο!! Ευχαριστούμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεν έχω διαβάσει κανένα βιβλίο του συγκεκριμένου συγγραφέα μέχρι τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΒΗΜΑΤΑ! ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΣΤ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΣΤΟ FACEBOOOK ΚΙ ΟΧΙ ΕΔΩ!
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ��ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΟΨΥΧΑ ΤΟ 2017 ΝΑ "ΣΚΑΤΕ" ΑΠΟ ΥΓΕΙΑ����
    ��Ευχαριστουμε παρα πολυ και Μ Α Κ Α Ρ Ι����

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δεν έχω διαβάσει ακόμη κάποιο βιβλίο του. Ελπίζω να μου δωθεί η ευκαιρία αυτή. Ευχαριστούμε πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. δυστυχως οχι!!! μακαρι να κανω την αρχη με αυτο το βιβλιο!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή