Κυριακή 30 Απριλίου 2017

ΚΛΗΡΩΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ "Ο ΧΟΡΟΣ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ" ΤΟΥ ΒΑΓΓΕΛΗ ΓΙΑΝΝΙΣΗ ΑΠΟ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΙΟΠΤΡΑ


Κληρώνουμε ένα αντίτυπο του βιβλίου "Ο χορός των νεκρών" του Βαγγέλη Γιαννίση από εκδόσεις Διόπτρα, ευγενική χορηγία των εκδόσεων Διόπτρα.
Απαραίτητες προϋποθέσεις για να λάβετε μέρος στην κλήρωση:
1) Like στη σελίδα μας "Βιβλιοεξάρτηση"
2) Like στη σελίδα των εκδόσεων Διόπτρα
3) Δημόσια(Public) ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ του διαγωνισμού
4) Σχόλιο κάτω από την ανάρτηση της κλήρωσης στη σελίδα μας για να μας πείτε αν έχετε διαβάσει άλλο βιβλίο του συγγραφέα.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Για να είναι έγκυρη η συμμετοχή σας θα πρέπει να γίνουν και τα 4 βήματα!
Η κλήρωση θα γίνει στις 26/5/2017 και οι νικητές θα ανακοινωθούν μέσω της σελίδας μας.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ! ! !


Σημείωση: Ο διαγωνισμός ισχύει μόνο για όσους βρίσκονται εντός Ελλάδος. Ο νικητής αν είναι εντός Αττικής θα περάσει να παραλάβει το βιβλίο από τις εκδόσεις Διόπτρα, ενώ για εκτός Αττικής θα γίνει δωρεάν αποστολή.

Το βιβλίο μπορείτε να το βρείτε εδώ.

40 σχόλια:

  1. Eυχαριστούμε!! Δεν έχω διαβάσει κάποιο άλλο βιβλίο του συγγραφέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κώστας Β. Παπακωνσταντίνου30 Απριλίου 2017 στις 12:19 μ.μ.

    Δεν έτυχε μέχρι στιγμής να έχω διαβάσει κάποιο. Ελπίζω αυτό να είναι το πρώτο μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εχω διαβασει και το Μισος και το Καστρο!!θελω παρα πολυ να διαβασω και αυτο το βιβλιο!!σας ευχαριστουμε πολυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ !ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ευχαριστούμε πολύ! όχι δεν έχω διαβάσει κάποιο δικό του και θα τό ΄θελα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστούμε! Δεν έχω διαβάσει βιβλίο του Βαγγέλη Γιαννίση! Ελπίζω να είναι το πρώτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όχι δεν εχω διαβάσει κάποιο άλλο δικό του. Ευχαριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΥΠΕΡΟΧΟ ΔΩΡΟ, ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΑΛΛΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ, ΘΕΛΩ ΟΜΩΣ ΠΟΛΥ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν έχω διαβάσει άλλο βιβλίο του συγγραφέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν έχω διαβάσει ακόμη κάποιο βιβλίο του συγγραφέα,ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν εχω διαβασει καποιο δικο του βιβλιο!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ευχαριστούμε!! Θα είναι το πρώτο, αν κερδίσω. Καλή επιτυχία σε όλους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ευχαριστούμε πολύ! Έχω διαβάσει και το μίσος από τον ίδιο συγγραφέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ευχαριστώ πολυ,δεν έχω διαβάσει καποιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ευχαριστούμε πολύ! Δυστυχώς δεν έχω διαβάσει άλλο του βιβλίο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Όχι ακόμη δεν έχω διαβάσει άλλο βιβλίο του, αλλά ελπίζω να γίνει σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εχω διαβασει Το Μίσος &Το Κάστρο ♥ Ευχαριστώ Πολύ ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλησπέρα.
    Δεν έχω διαβάσει κάποιο βιβλίο του συγγραφέα.
    Βιβλίο το καλύτερο δώρο
    Ευχαριστούμε πολύ
    Πάντα με επιτυχίες καλές δουλειές με χαμόγελα πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Σας ευχαριστούμε παρααα πολυ. .δυστυχως δεν εχω διαβασει ακομη καποιο...ευχομαι να σταθω τυχερη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ευχαριστώ πολύ!!Δεν έχω διαβάσει κάποιο άλλο βιβλίο του συγκεκριμένου συγγραφέα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ευχαριστουμε πολυ δεν εχω διαβασει καποιο αλλο βιβλιο του Συγγραφεα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Δυστυχώς όχι αν και θα το ήθελα πολύ. Ευχαριστούμε πολύ. 💕 🍀 💕 🍀 💕 🍀

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δεν έχω διαβάσει άλλο βιβλίο του συγγραφέα. Ευχαριστούμε πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ευχαριστούμε πολύ για την ευκαιρία,δεν έχω διαβάσει βιβλίο του συγκεκριμένου συγγραφέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ευχαριστούμε πολύ! Τώρα διαβάζω το Μίσος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Δυστυχώς δεν έχω διαβάσει κάποιο άλλο βιβλίο μέχρι στιγμής!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ.ΤΟ ΜΙΣΟΣ.ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Δεν έχω διαβάσει κάποιο βιβλίο του συγγραφέα ακόμα!
    Σας ευχαριστούμε πολύ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αν και έχω το βιβλίο του ΤΟ ΜΙΣΟΣ δεν το έχω διαβάσει ακόμα. (fb: Evi Swan) Ευχαριστούμε για το υπέροχο βιβλίο που μας προσφέρετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Δεν εχω ξαναδιαβάσει το συγκεκριμένο συγγραφέα, αν και εχω ακούσει πολυ καλές κριτικές. Ελπίζω να είμαι τυχερή να κερδίσω το συγκεκριμένο ώστε να κανω την αρχή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Σας ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου δίνεται να το αποκτήσω!! Δεν εχω διαβάσει άλλο βιβλίο του συγγραφέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Το Κάστρο & Το Μίσος έχω διαβάσει 📚Υπέροχα και τα δύο 📚❤Ευχαριστούμε πολύ 💜📚

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Το Κάστρο & Το Μίσος έχω διαβάσει 📚Υπέροχα και τα δύο 📚❤Ευχαριστούμε πολύ 💜📚

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Κανενα δεν εχω διαβασει.ευχαριστουμε. Κούρου Ευγενια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Δεν εχω διαβάσει άλλο Ηλίας Τεντζογλίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Φραγκισκη Μωρου14 Μαΐου 2017 στις 9:39 μ.μ.

    Ευχαριστώ πολύ Δεν έχω διαβάσει κάποιο άλλο βιβλίο του συγκεκριμένου συγγραφέα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ευχαριστώ πολύ! Μέχρι στιγμής δεν έχω διαβάσει άλλο! Ελπίζω να είναι η αρχή ♡ Καλή επιτυχία☆

    ΑπάντησηΔιαγραφή