Πέμπτη 9 Ιουλίου 2020

DRIFTER #1 : ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΝΕΚΡΟΥ ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΜΠΟΥΡΟΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ BELL

Το εξώφυλλο μου άρεσε πολύ,
αν κι έχω καιρό στα χέρια μου να πιάσω χαρτί.
Με το οπισθόφυλλο το ιντριγκαδόρικο,
αναρωτιόμουν αν θα έχει ήρωα ζόρικο.
Κι έτσι βρέθηκα μες στου Ζωγράφου τα στενά,
να γυρνάω με τον Στράτο συντροφιά.
Μπήκα στην ιστορία,
και με τραγούδια που έχουν πάρει βραβεία.
Μου έκαναν παρέα,
έφαγα και γλυκά ωραία.
Οι εικόνες που μου δημιούργησε ήταν ζωντανές,
σαν να ζούσα εκεί χθες.
Και ο ήρωάς μας ο καλός,
μου έγινε τόσο συμπαθητικός.
Μπαίνει ξανά στη ζωή του,
η γυναίκα που ήθελε να είναι μόνο δική του.
Είναι κουκλάρα είναι θεά,
αν ήμουν άντρας θα την ερωτευόμουν κι εγώ τρελά.
Δεν είναι τα πράγματα όμως τόσο απλά,
δε θα γραφόταν βιβλίο βρε παιδιά.
Στο Drifter το μπαρ στο υπόγειο,
κάποιοι είδαν τη ζωή τους να φτάνει στο απόγειο.
Ένας μπράβος όμως βρίσκεται δολοφονημένος,
δεν μπορεί κάπου θα ήτανε μπλεγμένος.
Και τότε αρχίζει να ρέει η ιστορία,
και η Ευαγγελία διαβάζει με μανία.
Είναι γρήγορη η πλοκή,
και κόλλησα από την εισαγωγή.
Η γραφή βγάζει μια αλητεία,
χωρίς πολλά όμως βρισίδια.
Γιατί ο ήρωάς μας είναι λίγο φλώρος,
μέχρι να γίνει οπλοφόρος.
Μας περιγράφει μια σκοτεινή Αθήνα,
με ανθρώπους που δουλεύουν νύχτα.
Οι χαρακτήρες είναι ρεαλιστικοί,
κολλάνε όλοι στην υπόθεση αυτή.
Κάποιοι έγιναν ιδιαίτερα αγαπητοί,
και κάποιοι ελαφρά μισητοί.
Ελαφρώς κοινωνικό έχει χιούμορ αρκετό,
και σκέψεις σε στιλ κάπως φιλοσοφικό.
Ο Στράτος είναι τύπος μοναχικός,
άφραγκος μα όχι καταθλιπτικός.
Κι όταν τον έρωτα της ζωής του ξανασυναντά,
η καρδιά του χτυπά δυνατά.
Μα δεν πρέπει να ξεχνά,
ότι του φέρθηκε κάποτε σκληρά.
Θα μπει με φόρα στη δική του ζωή,
και θα φέρει μια ανατροπή.
Από βιβλία και ταινίες υπάρχουν αναφορές,
τις βρήκα αρκετά διασκεδαστικές.
Το τέλος συγκλονιστικό,
μα φυσικά δε θα πω λέξη γι' αυτό.
Να έρθει το δεύτερο με το καλό,
να διαβαστεί γρήγορα κι αυτό.
Εσύ γριά με το βιολοντσέλο,
να με δω έτσι στα χρόνια σου θέλω.

Το βιβλίο μπορείτε να το βρείτε εδώ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου