Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2019

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΜΗΝΑ: ΕΙΡΗΝΗ ΒΑΡΔΑΚΗ

Ξεκινήσατε πριν δύο χρόνια στον χώρο του βιβλίου με το πρώτο σας μυθιστόρημα, την "Κρυσταλλία". Και να που φτάσατε κιόλας στο τρίτο, το "Ανάρμοστον εστί", και έχετε αποκτήσει ένα σταθερό κοινό που σας ακολουθεί φανατικά.(και τολμώ να πω πως είμαι και εγώ ανάμεσα του) Πώς αισθάνεστε για αυτό; Το περιμένατε;

Νιώθω βαθιά συγκίνηση, αγάπη και ευγνωμοσύνη. Παράλληλα ένα ισχυρό αίσθημα ευθύνης να ανταποκριθώ, να δίνω πάντοτε το κάτι παραπάνω του εαυτού και της τέχνης μου.

Πείτε μας λίγα λόγια για το τελευταίο βιβλίο σας, το "Ανάρμοστον εστί";

Πρόκειται για ένα ψυχολογικό θρίλερ με στοιχεία αρχαίας τραγωδίας. Μια γυναίκα πέφτει θύμα της πιο ειδεχθούς εγκληματικής πράξης. Τρεις άνθρωποι καλούνται να πουν την αλήθεια -ο σύζυγος, ο εραστής και η καλύτερη της φίλη.-

Υπάρχει κάποιος ήρωας που σας δυσκόλεψε, είτε στο νέο βιβλίο είτε στα προηγούμενα, ή κάποιος που του έχετε αδυναμία;

Οι ήρωες στα βιβλία παίρνουν σάρκα και οστά. Η φύση και η υπόσταση τους οφείλει να είναι ανθρώπινη και όχι χάρτινη Επιβάλλεται να σε δυσκολέψουν, να σε εκνευρίσουν, να σε συγκινήσουν ακόμη και να σε θυμώσουν. Ιδιαίτερη αδυναμία έχω στην Ευρυδίκη από το ΤΟ Ρ ΤΗΣ ΕΡΩΜΕΝΗΣ, οι λόγοι είναι μάλλον προσωπικοί.

Τα βιβλία σας μιλάνε για την προδοσία, είτε πρόκειται για συζυγική είτε για φιλική, έχετε βιώσει κάτι παρόμοιο;

Έχω προδώσει και έχω προδοθεί. Το δεύτερο δε μου κόστισε τίποτα, δε δίνω δεκάρα. Για το πρώτο όμως πονάω ακόμη. 

Το "Ανάρμοστον εστί" διαδραματίζεται εξ ολοκλήρου στην Κρήτη. Πόσο σημαντικό είναι αυτό το νησί για εσάς ώστε να μπει ως φόντο στην πλοκή του;

Είναι ο τόπος καταγωγής του πατέρα μου. Είναι τα παιδικά μου καλοκαίρια. Η Κρήτη δεν είναι μονάχα ένας τόπος, η Κρήτη είναι ιδέα, και όσοι την έχουν ζήσει, καταλαβαίνουν τί εννοώ. Η άγρια φύση της και τα επιβλητικά της φαράγγια ήταν ο μόνος τόπος στον οποίο θα μπορούσε να λάβει χώρα η συγκεκριμένη ιστορία.

Έχετε με κάποιον ήρωα σας "ανοιχτούς λογαριασμούς" ώστε να επιστρέψει σε επόμενο βιβλίο;

Όχι. Δεν αφήνω εκκρεμότητες. Υπάρχουν ήρωες από παλιότερα βιβλία μου που μπορεί να κάνουν ένα μικρό και εντελώς φευγαλέο πέρασμα, όμως μέχρι εκεί. Δεν υπάρχουν συνέχειες.

Κατά τη διάρκεια της συγγραφής ενός βιβλίου επιτρέπετε την ανάγνωση του σε τρίτους; Ακούτε τις συμβουλές τους;

Το έχω κάνει. Σε περιπτώσεις που κάτι με παιδεύει πολύ, θα ζητήσω και θα ακούσω συμβουλές. 

Αν και δεν μου αρέσουν οι ταμπέλες, αν θα μπορούσαμε να βάλουμε τα βιβλία σας σε κατηγορίες θα ήταν αυτές των ψυχολογικών θρίλερ με χροιά αστυνομικού. Σκέφτεστε να γράψετε κάτι εντελώς διαφορετικό στο μέλλον;

Έχω εστιάσει στο ψυχολογικό θρίλερ. Μένω προσηλωμένη εκεί, και ερευνώ και άλλες πτυχές του.

Είστε και εσείς αναγνώστρια; Θα θέλατε να προτείνετε στους φίλους που μας διαβάζουν κάποια βιβλία που διαβάσατε πρόσφατα και σας άρεσαν;

Alex Michaelides σιωπηλή ασθενής, και Αντώνης Πάσχος μετά βίας.

Έχετε ξεκινήσει ή ολοκληρώσει το επόμενο βιβλίο σας; Μπορείτε να μοιραστείτε μαζί μας κάτι;

Το έχω ολοκληρώσει, και αναμένεται να κυκλοφορήσει την άνοιξη του 2020. Πρόκειται για ένα ακραία σκληρό και συνάμα αληθινό ψυχολογικό θρίλερ. 

Σας ευχαριστούμε θερμά για την όμορφη συζήτηση μας!


Σας ευχαριστώ θερμά. <3



Λίγα λόγια για τη συγγραφέα:
Η Ειρήνη Βαρδάκη κατάγεται από το Ρέθυμνο. Γεννήθηκε και ζει στην Αθήνα. Σπούδασε ιατρικά και βιολογικά εργαστήρια, και νοσηλευτική.
Έχει ασχοληθεί με τον κλασικό χορό και τον αθλητισμό.
Το 2017 κυκλοφόρησε το πρώτο της μυθιστόρημα, Κρυσταλλία, και το 2018 ακολούθησε Το Ρ της Ερωμένης. Το Ανάρμοστον εστί είναι το τρίτο της βιβλίο. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου