Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2019

Η ΕΡΩΜΕΝΗ ΤΩΝ ΦΑΡΩΝ ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΚΟΥΡΤΖΗ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

 Η ζωή της Νατάσας ξεκινά τη στιγμή που τελειώνει της μητέρας της σε ένα φάρο . Στο πρώτο φάρο της ζωής της που  θα τη μεγαλώσει ο Καπετάν Νικόλας θα γνωρίσει τον και τον πρώτο της έρωτα . Τίποτα δεν θα είναι όμως όπως το φαντάστηκε . 
Από εκεί και πέρα με ένα χάρτη στον κόρφο της θα γυρίσει σχεδόν όλους τους φάρους της Ελλάδας .
Θα αγαπήσει , θα αγαπηθεί , θα προδοθεί , θα  κινδυνέψει .Θα αποκτήσει ένα παιδί το οποίο δεν θα προλάβει να  δει ποτέ .
Στο τέλος θα  αποκτήσει το χαρακτηρισμό της ερωμένης των φάρων . 
Θα γίνει ο θρύλος των φάρων !!!! Θα μιλάν όλα τα αρσενικά και όχι μόνο για αυτή .
Και εκεί που νομίζει  πως βρίσκει τον πραγματικό έρωτα που τόσο στερήθηκε εκεί πάλι θα τον χάσει  .Πότε επιτέλους θα μπορέσει να ζήσει όσα η ζωή της στέρησε ?
Έντονα τα συναισθήματα ( αγωνία , θλίψη , θυμό ) όπως  η κυρία Κουρτζή ξέρει να δημιουργεί . 
Αγωνία για τη ζωή της Νατάσας .Θα φτάσουμε στο σημείο να πούμε φτάνει πια     Πρέπει να ζήσει επιτέλους .
Όλοι δικαιούνται λίγη αγάπη . 
Η Νατάσα την  περισσότερη . 
Απόσπασμα από το βιβλίο . 
Τον αγάπησα όπως ποτέ δεν είχα αγαπήσει άνθρωπο στη ζωή μου , όπως ποτέ δεν είχα αγαπήσει φάρο . Τον αγάπησα βαθιά , ολοκληρωτικά , από εκείνη τη στιγμή μέχρι το τελευταίο μου γέλιο την τελευταία μου ανάσα και το τελευταίο μου φως . Τον αγάπησα πιο πολύ και από κάθε ανατολή που είχα δει πιο πολύ από κάθε μονοπάτι φεγγαριού όπου είχα κολυμπήσει . Τον αγάπησα πιο σφοδρά από κάθε κουκκίδα στον χάρτη μου και από κάθε μου ανάμνηση . 
Σε αγαπώ !!!!

Τελικά θα τη ζήσει την αγάπη ???


Το βιβλίο μπορείτε να το βρείτε εδώ :








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου