Πέμπτη 1 Μαρτίου 2018

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΜΗΝΑ: ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ ΓΑΤΗ


Το πρώτο σας βιβλίο με τίτλο "Εύθραυστη ευτυχία" εκδόθηκε πρόσφατα από την Ήρα Εκδοτική. Ποια ήταν τα συναισθήματα σας όταν είδατε το πρώτο έργο σας έντυπο; 

Η ‘’Εύθραυστη ευτυχία’’ εκδόθηκε από την Ήρα Εκδοτική και θέλω να ευχαριστήσω την κυρία Μαρία Αρφέ που πίστεψε σε εμένα και το βιβλίο μου. Τα συναισθήματά μου…απερίγραπτα. Δεν το πίστευα! Ένα από τα όνειρά μου είχε γίνει πραγματικότητα! Η συγκίνηση και η χαρά μου τεράστια

Πείτε μας λίγα λόγια για την "Εύθραυστη ευτυχία" και για τους ήρωες της; Τι πραγματεύεται;


Η ‘’Εύθραυστη ευτυχία’’ πραγματεύεται την ζωή μιας οικογένειας από την επαρχία και συγκεκριμένα ενός χωριού της Ορεινής Μακεδονίας την περίοδο του μεταπολέμου. Με κεντρική ηρωίδα την μία κόρη την Ρωξάνη και σε δεύτερο ρόλο η άλλη. Ο φόβος της πατρικής εξουσίας, που ήταν δεδομένος την εποχή εκείνη, οδηγούν την ηρωίδα μου σε άλλα μονοπάτια, ψάχνοντας  και παλεύοντας να βρει την ευτυχία της, που φαντάζει ‘’Εύθραυστη’’.

Υπήρξε κάποιος ήρωας που του είχατε "αδυναμία"; Κάποιος που σας δυσκόλεψε;
 

Όχι. Δεν με δυσκόλεψε κάποιος από τους ήρωές μου, αλλά δεν μπορώ να πω ότι έχω και σε κάποιον ιδιαίτερη αδυναμία. Είναι όλοι δημιούργημά μου και τους αγαπώ εξίσου.

Πώς μπήκε στη ζωή σας η συγγραφή;


Από μικρή μου άρεσε να γράφω, να αποτυπώνω τις σκέψεις μου στο χαρτί. Στην ηλικία των 10 ετών περίπου είχα γράψει ένα παραμύθι, για να το μοιράζομαι τα βράδια στο δωμάτιό μας με τον αδερφό μου.

Έχετε ξεκινήσει το επόμενο βιβλίο σας; Θα θέλατε να μας πείτε κάτι για αυτό;
 

Βεβαίως και το έχω ξεκινήσει, όμως δεν θα ήθελα ακόμη να προδώσω κάτι. Το μόνο που εύχομαι και ελπίζω είναι να αγαπηθεί και αυτό από τον κόσμο.

Κατά τη διάρκεια της συγγραφής ενός βιβλίου, υπάρχουν άτομα που τους δίνετε να το διαβάσουν; Δέχεστε παρεμβάσεις;
 

Στο μόνο άτομο που εμπιστεύομαι να το δώσω είναι ο σύζυγός μου. Δεν μπορώ να πω ότι θα δεχτώ παρεμβάσεις που θα μου αλλάξουν αυτό που έχω στο μυαλό μου, ωστόσο, δέχομαι με χαρά τις συμβουλές!

Οταν ξεκινάτε να γράφετε ξέρετε εξαρχής την πορεία της ιστορίας; Αν ναι, υπάρχει περίπτωση να άλλαξει;
 

Έχω πάντα στο μυαλό μου πως θα ξεκινήσω. Στην πορεία όμως τα δάχτυλά μου τρέχουν μόνα τους πάνω στο πληκτρολόγιο, χωρίς έτσι να μου δίνετε η δυνατότητα να προδιαγράψω εκ των προτέρων την εξέλιξη μιας ιστορίας. Βεβαίως υπάρχει η περίπτωση να αλλάξει κάτι, εάν θεωρηθεί απαραίτητο.

Το βιβλίο σας είναι ένα κοινωνικό μυθιστόρημα, θα δοκιμάζατε ποτέ να γράψετε άλλο είδος;
 

Γιατί όχι; Αναλόγως την έμπνευση της στιγμής… μπορεί να γεννηθεί κάτι νέο!

Είστε κι εσείς αναγνώστρια; Ποιο είναι το βιβλίο που διαβάσατε τελευταία και σας άρεσε τόσο που θα το προτείνατε στους φίλους μας;
 

Είμαι αναγνώστρια, αλλά δεν θα επιθυμούσα να σας προτείνω κάποιο βιβλίο. Έχουμε τόσο πολλούς και αξιόλογους συγγραφείς, που θα ήταν άδικο να αναφερθώ μόνο σε έναν.

Ποια φράση σας αντιπροσωπεύει;
 

C’ est la vie! Στα γαλλικά σημαίνει  ‘’Έτσι είναι η ζωή’’. Γιατί θεωρώ πως οτιδήποτε και να συμβαίνει στην ζωή μας, είτε όμορφο είτε άσχημο, συμβαίνει για κάποιο λόγο.

Πείτε μας λίγα λόγια για τον εαυτό σας, ποια είναι τα προτερήματα και ποια τα μειονεκτήματα σας;
 

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στον Βόλο. Έχω σπουδάσει νοσηλευτική και δουλεύω ως νοσηλεύτρια αρκετά χρόνια. Είμαι παντρεμένη και έχω δύο γιους. Τον ελεύθερο χρόνο μου μου αρέσει να διαβάζω, να γράφω και να ακούω μουσική. Λατρεύω τα ταξίδια και …τα γλυκά!

Τι δεν μπορείτε να συγχωρήσετε στους άλλους;
 

Την αχαριστία και την διπροσωπία.

Σας ευχαριστώ θερμά για την όμορφη συζήτηση μας! Τι θα θέλατε να πείτε στους φίλους μας για το τέλος; 
 

Και εγώ σας ευχαριστώ θερμά κυρία Λία Παναγιωτίδου για την όμορφη συνέντευξη και για την φιλοξενία σας στο blog σας ‘’Βιβλιοεξάρτηση’’. Τέλος, το μόνο που θέλω να ευχηθώ σε όλους είναι η ευτυχία τους να μην γίνει ποτέ εύθραυστη.
Σας ευχαριστώ πολύ.


Το πρώτο βιβλίο της κυρίας Γατή "Εύθραυστη ευτυχία" κυκλοφορεί από την Ήρα Εκδοτική.
Λίγα λόγια για τη συγγραφέα:
Η Ευφροσύνη Γατή γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Βόλο. Σπούδασε νοσηλευτική και εργάζεται ως νοσηλεύτρια στον ιδιωτικό τομέα. Μιλάει αγγλικά και γαλλικά και λατρεύει τη μουσική και το διάβασμα. Από πολύ μικρή ηλικία έβαζε τις σκέψεις της σε χαρτί και έγραφε ιστορίες που διάβαζε στην οικογένεια και τους φίλους της. Είναι παντρεμένη και έχει δύο γιους. Αυτό είναι το πρώτο της μυθιστόρημα.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου