Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2021

ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΟΥΣ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΧΡΟΝΙΚΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΤΣΟΥΚΑΛΑ

Τις περισσότερες από τις εκπομπές Αλλόκοσμες ιστορίες τις έχω ακούσει. Κάποιες και δύο και τρεις φορές. Ωραίες συζητήσεις και μουσικές επιλογές παρέα με μπυρίτσα.
Όταν ο Θανάσης Παπαγεωργίου, ανακοίνωσε αυτή τη συλλογή και τον φιλανθρωπικό σκοπό της, ήξερα ότι θα ενοχλήσω την βιβλιοπώλη μου σε βαθμό πρηξίματος (με την καλή έννοια) μέχρι να το φέρει. Κι ήταν τόση η χαρά μου που μπαίνοντας στο βιβλιοπωλείο είδα την κούτα με τα αντίτυπα μέσα. Είμαι σίγουρη ότι φώναζαν κι αυτά από την χαρά τους.

Όταν ξεκίνησα την ανάγνωση ένιωσα συγκίνηση, μα διήγημα το διήγημα τα συναισθήματά μου άλλαζαν και μεγάλωναν. "Έμπαινα" μέσα στη συλλογή. Έβλεπα τον εαυτό μου μέσα στις πλοκές, παρακολουθούσα τους χαρακτήρες. Η κάθε πρόταση γινόταν εικόνα μπροστά στα μάτια μου. Έβαζα χαρακτηριστικά στον κάθε ήρωα, ζωγράφιζα τα μέρη.
Μέσα σε δυο μέρες έκανα δεκαπέντε εξαιρετικά ταξίδια. Και στο τέλος συνειδητοποίησα ότι μου άρεσαν όλα πάρα πολύ, και ήθελα κι άλλα. Πρώτη φορά σε συλλογή δεν μπορώ να ξεχωρίσω ένα ή έστω δύο διηγήματα. Οι συγγραφείς που έχω ήδη γνωρίσει τη γραφή τους με συνεπήραν άλλη μια φορά με το ταλέντο τους και εκείνοι που δεν έχω γνωρίσει ακόμη μπήκαν στη λίστα μου κατευθείαν.

Φανταστικες ιστορίες με στοιχεία τρόμου, μυστηρίου, κοινωνικό, που σαν αναγνώστρια με κάλυψαν απόλυτα. Δεκαπέντε ιστορίες που το θέμα τους είναι η μάχη. Ιστορίες που δεν μοιάζουν μεταξύ τους. Και ιστορίες που θες να συζητήσεις μαζί με άλλους αναγνώστες. Για τη συγκίνηση που βγάζουν και για τα όμορφα μηνύματα που υπάρχουν. Να σχολιάσεις τα αγαπημένα σου σημεία. Ιστορίες που οι ήρωες βάζουν όλες τους τις δυνάμεις για να τα καταφέρουν. Γιατί, ναι, μετράει η προσπάθεια, να μη το βάζουμε κάτω. Όσο ζόρικη κι αν είναι η ανηφόρα, να κουνάμε τα πόδια μας προς τα εμπρός κι ας είναι τα μάτια μας δακρυσμένα.
Δεν θέλω να πω λεπτομέρειες για τα διηγήματα. Εγώ δεν ήξερα τίποτα και ήταν ένα ακόμα θετικό στην απόλαυση της ανάγνωσης.

Συγχαρητήρια σε όλους όσους συμμετείχαν. Συγχαρητήρια στις εκδόσεις Χρονικό για την τόσο όμορφη έκδοση. Τέλος, εκτός από συγχαρητήρια, εύχομαι στον Θανάση να γίνει πραγματικότητα το όνειρό του και να μπει στις βιβλιοθήκες μας βιβλίο με τίτλο Αλλόκοσμες ιστορίες.

Σας ευχαριστώ όλους, που λόγω εσάς διάβασα όμορφα διηγήματα, ξέχασα τα προβλήματά μου και βοήθησα σε έναν καλό σκοπό.

Όλα τα έσοδα του βιβλίου θα δοθούν στον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων παιδιών με νεοπλασματικές παθήσεις "Η Πίστη".

 

 

Το βιβλίο μπορείτε να το βρείτε εδώ

 


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου