Τετάρτη 1 Ιουνίου 2016

ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΗΣ ΕΛΠΙΔΑΣ ΜΑΡΙΑ ΤΖΙΡΙΤΑ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

Όταν τελείωσα το ταξίδι της Ελπίδας, παρά τις 2 εργασίες που είχα να παραδώσω για την σχολή μου, δεν είχα λόγια!!! Σχεδόν όλα τα βιβλία της συγγραφέως μου άρεσαν πάρα πολύ, δε θέλω να πω ψέματα, στην Κλεισμένη Πύλη Παραδείσου είχα απογοητευτεί λιγάκι, πέρυσι με την Ιόλη ήμουν διστακτική λόγω της κλεισμένη πύλης, αλλά όταν το διάβασα έλεγα "μα ποσο ξέρει να μιλάει στην καρδιά μας;". Φέτος μου φάνηκε παρά πολύ ενδιαφέρουσα η ιστορία(μια αγάπη για τα πλοία την έχω κιόλας) κ το πήρα και βέβαια δεν το μετάνιωσα καθόλου!!! Ένα πολύ γλυκό κ δυνατό βιβλίο, γεμάτο εικόνες, ήταν σαν να είμαι κ εγώ πάνω στο πλοίο κ να βλέπω όλα αυτά που έβλεπαν κ ζούσαν η Ελπίδα κ η παρέα της... Με πολλά ηθικά διδάγματα κ κοινωνικά μηνύματα και πολύ συγκίνηση! Για μένα είναι το καλύτερο από τα βιβλία της!

Από το οπισθόφυλλο:

Πειραιάς 1967. Το πλοίο Ελπίς σαλπάρει για Αυστραλία, μεταφέροντας εκατοντάδες διαφορετικούς ανθρώπους με μια κοινή ελπίδα. μια καλύτερη ζωή. Ανάμεσά τους και η Ελπίδα, που ταξιδεύει με πλαστή ταυτότητα, κουβαλώντας μαζί της το φρικτό μυστικό της. Ένας ώριμος επιχειρηματίας, πρώην ναυτικός, ο γοητευτικός γιατρός του πλοίου, μια απελπισμένη γυναίκα που αναζητά το παιδί της στη μακρινή ήπειρο, μια νεαρή κοπέλα που πηγαίνει στην Αυστραλία να παντρευτεί χωρίς τη θέλησή της είναι μερικά από τα πρόσωπα που θα γνωρίσει κατά τη διάρκεια αυτού του ταξιδιού και που θα σημαδέψουν τη ζωή της για πάντα. 

Άραγε θα καταφέρει να φτάσει στο λιμάνι της λύτρωσης και της ευτυχίας ύστερα από τριάντα ολόκληρες μέρες μέσα σ’ αυτό το πλοίο; Διασχίζοντας ωκεανούς, γνωρίζοντας για πρώτη φορά εξωτικά μέρη και άγνωστους πολιτισμούς, θα καταφέρει να απαλλαγεί από όσα την κρατούν δέσμια στο σκοτεινό παρελθόν της;

Θα το ανακαλύψετε σαλπάροντας μαζί με την Ελπίδα στο συναρπαστικό της ταξίδι…

1 σχόλιο:

  1. Έχω ακούσει καλά λόγια για αυτή την συγγραφέα και μάλιστα μου έχει τραβήξει πολύ το ενδιαφέρον το βιβλίο της με τίτλο "Ζωή από την αρχή" αλλά και αυτό φαίνεται καλό. Κατά την γνώμη σου πιο είναι πιο ενδιαφέρον;

    ΑπάντησηΔιαγραφή