Παρασκευή 5 Ιουνίου 2020

ΠΙΚΡΟ ΓΑΛΑ ΜΕΝΙΟΣ ΣΑΚΕΛΛΑΡΟΠΟΥΛΟΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

Στο ΠΙΚΡΟ ΓΑΛΑ συναντάμε τον Φώτη. Ένα παιδί ατίθασο και πολλές φορές ανεξέλεγκτο... Μα συνάμα δίκαιο, τρυφερό και ευαίσθητο. Μεγάλωσε χωρίς το τρυφερό χάδι της οικογένειας, με μια μάνα άβουλη. Συνάντησε τη σκληρότητα του κόσμου από πολύ νωρίς. Θα αγωνιστεί για να ορθοποδήσει, θα φτάσει στον πάτο πολλές φορές αλλά άλλες τόσες θα καταφέρει να ανέβει ξανά και να αγγίξει την ευτυχία. Ένας ήρωας βιβλίου που είναι ήρωας της ζωής αλλά και το αντίθετο! Ένας ήρωας της ζωής, καθώς βασίζεται σε αληθινά γεγονότα, που άξιζε να είναι ήρωας βιβλίου!
Όπως σε όλα τα βιβλία του κύριου Σακελλαρόπουλου τα συναισθήματα είναι έντονα και διαδέχονται το ένα το άλλο... Θύμωσα, συγκινήθηκα, πόνεσα, έκλαψα, χάρηκα, γενικά ένιωσα ότι ένιωθαν και οι ήρωες του γιατί με πήραν από το χέρι και έζησα τη ζωή τους.
Η αδυναμία που έχω στη γραφή και στα βιβλία του Μένιου Σακελλαρόπουλου έχει αναφερθεί πολλές φορές. Δεν είναι πως δεν είμαι αντικειμενική, πάντα είμαι. Είναι που μου ταιριάζει τόσο το ύφος της γραφής του, που δεν μπορώ κάθε φορά παρά να είμαι συγκλονιστικά ενθουσιασμένη από τις ιστορίες του! Είμαι σίγουρη πως το ΠΙΚΡΟ ΓΑΛΑ θα ενθουσιάσει και εσάς! Μην το χάσετε!


Το βιβλίο μπορείτε να το βρείτε εδώ.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου