Κυριακή 21 Ιουνίου 2020

ΤΟ ΔΙΠΛΑΝΟ ΣΠΙΤΙ CARA HUNTER ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΙΟΠΤΡΑ

Το πρώτο βιβλίο της Cara Hunter "Μπροστά στα μάτια τους" μου άρεσε πάρα πολύ. Για πρώτο βιβλίο, μου άφησε θετική εντύπωση και έλεγα ότι θα διάβαζα με ευχαρίστηση και άλλη ιστορία της. Έτσι, φρόντισα να έρθει στα χέρια μου "Το διπλανό σπίτι" και όταν τελείωσα την ανάγνωσή του, σκέφτηκα ότι και πολύ καλά έκανα. Το απήλαυσα το ίδιο και μάλιστα, μου άρεσε ένα κλικ παραπάνω.
Στην δεύτερη υπόθεση του επιθεωρητή Άνταμ Φόλεϊ μια ανακαίνιση θα είναι η αφορμή να βρεθούν μια γυναίκα και ένα παιδί που είναι κλειδωμένοι στο υπόγειο του διπλανού σπιτιού. Η υγεία τους είναι σε κρίσιμη κατάσταση. Γρήγορα γίνεται γνωστό ότι δεν τους ψάχνει κανείς και κανείς δεν ξέρει ποιοι είναι. Ο ιδιοκτήτης του σπιτιού επιμένει ότι δεν ξέρει πως βρέθηκαν εκεί, δεν τους έχει δει ποτέ και το γεγονός πως η γυναίκα δεν μπορεί να μιλήσει, δεν βοηθάει καθόλου το τμήμα του επιθεωρητή. Οι γείτονες δεν πιστεύουν ότι κάτι τέτοιο συνέβαινε τόσο κοντά τους χωρίς να καταλάβουν το παραμικρό, ο Άνταμ Φόλεϊ όμως, ξέρει πως όλα μπορούν να γίνουν και πως πολλές φορές τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται. Ποια είναι αυτή η γυναίκα; Είναι δικό της το παιδί; Πώς βρέθηκαν στο υπόγειο;
Αγαπημένος επιθεωρητής ο Φόλεϊ και χαίρομαι που αυτό δεν άλλαξε. Τον έμαθα λίγο καλύτερα κι έχω συμπαθήσει και την ομάδα του, που παράλληλα με την έρευνα μαθαίνουμε πράγματα και για αυτούς. Η σκιαγράφηση των χαρακτήρων είναι πολύ καλή, όλοι οι χαρακτήρες έχουν την δική τους ιστορία να πουν και για ακόμη μια φορά τα social media παίρνουν θέση στην εξέλιξη της υπόθεσης. Η πλοκή είναι δυνατή, έχει γρήγορο ρυθμό, δράση και η Hunter με απλή γραφή φρόντισε η αγωνία μου να ανεβαίνει στη μεγαλύτερη έκταση του βιβλίου και να μη περιμένω με τίποτα τις ανατροπές. Ακόμη και τη τελευταία!
Η συγγραφέας ήθελε εμένα σαν αναγνώστρια, να με κάνει να σκεφτώ διάφορα σενάρια με το μυαλό μου για να βρω τον ένοχο και όταν με πήγε εκεί που ήθελε, φρόντισε να μείνω με το στόμα ανοιχτό.
Αναρωτιόμουν τι θα κρύβει ο επίλογος και η έκπληξη ήταν μεγάλη για ακόμη μια φορά.
Το βιβλίο με κέρδισε από την πρώτη σελίδα και διαβάστηκε πολύ γρήγορα. Με ιντρίγκαρε η ιστορία και μου αρέσει το γεγονός πως κολλάει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε κάθε υπόθεση μέχρι τώρα.
Ανυπομονώ και για το τρίτο βιβλίο της.

Το βιβλίο μπορείτε να το βρείτε εδώ




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου